dimecres, 14 de març del 2018

COLÒNIES A CAN PUTXET

Dijous passat els peixos vam anar de colònies a Sant Celoni, a Can Putxet. Estàvem preparats per passar dos dies plens de diversió i aventures!

Quan vam arribar a la casa, vam esmorzar i jugar una estona. Després vam començar amb les activitats que ens tenien preparades.
Vam anar a fer un passeig pel bosc del voltant de la casa, per agafar elements de la natura i així poder fer un mural entre tots.

Quan vam acabar de fer el mural, vam anar a dinar per agafar forces per tot el que ens quedava per fer aquell dia!

A la tarda, vam anar a fer una volta en quad, mentre anàvem esperant als companys que fessin el seu circuit, la resta jugava amb les rodes, túnels...

Quan vam acabar, ens van pintar la cara com un indi i vam anar a la casa a preparar un vaixell per portar-lo al riu!

Després d'anar al riu i veure com el vaixell surava, vam anar a berenar i a jugar una estona.
Al cap d'una estona vam anar a preparar les coses per anar a dormir, havíem de desfer la motxilla i preparar-nos el llit!
Quan vam acabar, vam anar a sopar i vam anar a fer el joc de nit!
Ens vam trobar amb el Gran Jefe Indi, que necessitava la nostra ajuda, havíem de trobar taps de suro i pòcimes per poder formar un gran tap i així posar-lo al riu i així no quedar-nos sense aigua...

Vam ajudar al Gran jefe Indi!! Vam aconseguir molts taps i després de remenar i remenar tots els taps a dins l'olla, va aparèixer un tap gegant pel riu!
Quan el Gran Jefe va marxar, va arribar el moment que tots estaven esperant...Anàvem a dormir!!

Divendres al matí, estàvem preparats per més activitats i més diversió!

Vam esmorzar i vam anar a fer un itinerari sensorial!
 Vam començar creant uns sac d'olor. Havíem de posar diferents plantes aromàtiques a dins d'un mocador que primer havíem decorat!
Ja teníem preparat el saquet d'olor per portar a casa!

Després vam seguir fent un camí en el que anàvem amb els ulls tapats i un company ens guiava i ens feia tocar diferents elements de la natura, havíem de sentir quin tacte tenien!

L'últim circuit que teníen preparat per nosaltres, era un camí que havíem de fer descalços!
Havíem de passar pel riu, enfangar-nos els peus i passar per diferents zones on sentíem amb els peus el tacte dels diferents elements!

Quan vam acabar l'itinerari sensorial, vam anar a dinar i després de jugar una estona ens va venir a buscar l'autocar per tornar a casa.

Hem gaudit molt aquests dos dies junts, i ens ho hem passat molt i molt bé!