divendres, 25 de gener del 2019

L'ABRAÇADA

S'acosta el dia de la PAU, i a l'escola hem decidit transformar les nostres portes en "Portes de la Pau".
Nosaltres, la classe dels peixos, serem la porta d'una paraula ben bonica.

ABRAÇAR 


I què creieu que pensen els nens i nenes de P5 sobre aquesta paraula? 
- M'agrada que em facin perquè així ens estimen.
- Ens posem contents.
- Perquè som molt amics.
- Perquè així fem la Pau...

I quan els hi agrada que li facin abraçades?
- Quan estic trist, enfadat, em faig mal, tinc por...

Llavors fer abraçades ens fa sentir molt bé!!!


Després de fer la conversa i veure imatges sobre aquesta paraula els peixos van dibuixar l'abraçada. Podia ser d'un amic, de la família...


En una altra sessió vam fer un mural amb tots aquests dibuixos.



I és que l'abraçada és considerada una de les principals demostracions d'afecte de l'ésser humà.
És necessària per al nostre benestar psicològic, emocional i corporal. A més a més, augmenta l'alegria i la salut de l'individu i de la societat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada